طرح درس دوم ابتدایی شامل طرح درس روزانه همه دروس پایه دوم

بانک فایل معلمان ایران زمین

طرح درس دوم ابتدایی

با دانلود این آرشیو کامل طرح درس روزانه و سالانه تمام دروس پایه دوم ابتدایی شما تا پایان سالتحصیلی 1401-1400 میتوانید همه نیازهایتان را از این مجموعه تامین کنید . این مجموعه بصورت درس به درس و ماه به ماه طبقه بندی شده و منطبق با آخرین تغییرات کتب درسی در سالتحصیلی 1400-1401 تدوین شده است.

این مجموعه در کل حاوی 122 طرح درس روزانه میباشد + طرح درس روزانه سالانه و ماهیانه – 

. و لزوما حاوی همه دروس از همه کتب نمیباشد و ممکن است طرح تدریس تعدادی از دروس موجود نباشد

توجه داشته باشید بسته دانلودی شما زیپ شده است و برای استفاده ابتدا آن را از حالت زیپ ( فظرده ) خارج نمایید.

در آخرین بروزرسانی  5 فایل پاورپوینت بصورت نمونه و رایگان به این مجموعه اضافه گردید . سعی شده است برای هر کتاب پاورپوینت یکی از دروسش گنجانده شود. همچنین کارنامه توصیفی و  آزمون عملکردی نوبت اول سال 99 پایه دوم هم بصورت رایگان در این مجموعه وجود دارد.

در این بسته هم طرح و برنامه ریزی سالانه , ماهیانه و هفتگی موجود میباشد و هم طرح درس روزانه دروس از همه کتاب ها موجود میباشد و با داشتن این بسته تا پایان سال از هر منبع دیگری در زمینه طرح درس بی نیاز خواهید شد.

در این مجموعه موارد زیر موجود میباشند.

این مجموعه شامل طرح درس روزانه تمام دروس از همه کتب پایه دوم ابتدایی میباشد . برای هر کتاب علاوه بر ارائه طرح درس روزانه در طول سالتحصیلی طرح درس و برنامه سالانه تدریس و تحلیل محتوای برخی از کتب گنجانده شده است.

طرح درس ریاضی دوم دبستان

طرح درس علوم پایه دوم

طرح درس هدیه دوم ابتدایی

طرح درس قران پایه دوم

طرح درس فارسی دوم دبستان

منطبق با آخرین تغییرات کتب درسی برای سالتحصیلی 1401-1400

توجه کنید که این بسته نقصان هایی هم دارد و بطور کامل حاوی طرح تدریس همه دروس از همه کتاب ها نمیباشد .برای سال تحصیلی آتی انشاالله قصد داریم نواقص و کمبود های این بسته را بگیریم تا بتوانیم خدمات مفید تر و موثر تری را به زحمت کش ترین و دلسوزترین قشر جامعه ارائه دهیم.

برای دانلود از دکمه زیر استفاده نمایید. التماس دعا

70000 تومان – خرید