پرسشنامه استاندارد ارتباط با مدرسه

تهران پژوهش

پرسشنامه استاندارد ارتباط با مدرسه 

پرسشنامه ارتباط با مدرسه در سال (۱۳۹۱) توسط پناغی  و همکاران برای ارزیابی ارتباط دانش آموزان با مدرسه و ابعاد آن، وابستگی به مدرسه، التزام در مدرسه، تعهد به مدرسه و روابط با همسالان طراحی و تدوین شده است. این پرسشنامه دارای ۲۱ سوال و ۴ بعد می باشد و بر اساس طیف پنج گزینه ای لیکرت با سوالاتی مانند (چه قدر آموزش‌های مدرسه را در آینده شغلی خود مفید می‌دانید؟) به سنجش ارتباط با مدرسه می پردازد.

روایی و پایایی پرسشنامه ارتباط با مدرسه

 روایی ابزار جمع آوری داده 

اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).

روایی پرسشنامه ارتباط با مدرسه  توسط  اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)

 پایایی ابزار جمع آوری داده 

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی  اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).

15000 تومان – خرید