طرح درس روزانه و سالانه همه دروس و کتب پایه چهارم ابتدایی

بانک فایل معلمان ایران زمین

طرح درس سالانه چهارم ابتدایی

با دانلود این آرشیو کامل طرح درس سالانه تمام دروس چهارم ابتدایی شما تا پایان سالتحصیلی 1401-1400 میتوانید همه نیازهایتان را از این مجموعه تامین کنید . این مجموعه بصورت درس به درس و ماه به ماه طبقه بندی شده و منطبق با آخرین تغییرات کتب درسی در سالتحصیلی 1400-1401 تدوین شده است.

این مجموعه  با داشتن بیش از 140 طرح درس روزانه و عملا یک بانک کامل طرح درس روزانه پایه چهارم ابتدایی میباشد. طرح درس سالانه و ماهانه هم در بسته موجود میباشد .

بسته بروزرسانی شد . در بروزرسانی جدید 8 نمونه پاورپوینت بصورت رایگان به این بسته اضافه گردید . سعی شده است پاورپوینت حداقل یک درس مهم از هر کتاب پایه چهارم در بسته گنجانده شود . آزمون عملکردی نوبت اول 99 + کارنامه توصیفی هم بصورت رایگان به بسته اضافه شد.

در این بسته هم طرح روزانه و برنامه ریزی سالانه , ماهیانه و هفتگی  برای سالتحصیلی 1401-1400 موجود میباشد و هم طرح درس روزانه همه دروس از همه کتاب ها موجود میباشد و با داشتن این بسته تا پایان سال از هر منبع دیگری در زمینه طرح درس بی نیاز خواهید شد.

بعد از دانلود توجه داشته باشید به علت حجم بالا اکثر فایل های دانلودی این مجموعه بصورت زیپ شده هستند و برای استفاده و مشاهده صحیح باید از حالت فشرده

خارج نمایید .

توجه کنید که این بسته نقصان هایی هم دارد و بطور کامل حاوی طرح تدریس همه دروس از همه کتاب ها نمیباشد .برای سال تحصیلی آتی انشاالله قصد داریم نواقص و کمبود های این بسته را بگیریم تا بتوانیم خدمات مفید تر و موثر تری را به زحمت کش ترین و دلسوزترین قشر جامعه ارائه دهیم.

التماس دعا

75000 تومان – خرید