نمونه طرح جابر کلاس ششم پروژکتور به انضمام دفتر کارنما و آموزش کامل تنظیم کارتو پلاست 

نمونه طرح جابر کلاس ششم پروژکتور به انضمام دفتر کارنما و آموزش کامل تنظیم کارتو پلاست  در قالب فایل آماده و کامل و قابلیت ویرایش و فایل های کامل آموزشی

تیم تخصصی ebayfa پیشرو در ارائه بهترین نمونه های برگزیده طرح جابربن حیان در سراسر کشور و ارائه دهنده نمونه هایی از طرح جابر است که تاکنون در هیچ سازمانی ارائه نشده اند ، می باشد. طرح حاضر  نمونه طرح جابر کلاس ششم پروژکتور می باشد که توسط تیم تخصصی ما ارائه شده است و فرهنگیان محترم می توانند از آن استفاده نمایند.

نمونه طرح جابر کلاس ششم پروژکتور شامل موارد زیر می باشد :

·        عکس ها و پوستر های مربوط به طرح جابربن حیان در رابطه با پروژکتور

·        تابلوی نمایش مربوط به طرح جابربن حیان در رابطه با پروژکتور

·        تصاویر مربوط به طرح جابربن حیان در رابطه با پروژکتور

·        مستندات آموزشی قابل قبول مربوط به طرح جابربن حیان در رابطه با پروژکتور

·        آنچه در نمونه طرح جابر کلاس ششم پروژکتور وجود دارد بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از سازمان آموزش و پرورش پیرامون طرح جابربن حیان در رابطه با پروژکتور می باشد.

بخش هایی از این مطلب

دیتا پروژکتورها

دیتاپروژکتورها، سیگنال هایی را از یک منبع ویدئویی همانند کامپیوتر یا تلویزیون دریافت می کنند و تصاویر را بر روی صفحه پروژکتور می تابانند. دیتاپروژکتور های اولیه از نوعی لامپ تصویر مخصوص منصوب به (CRT) Cathode Ray Tube برای تاباندن عکس های سیاه و سفید استفاده می کردند. لامپ های CRT راه را برای ظهور دیتا پروژکتورهایی با روشنایی بالاتر و بیشتر همانند crystal display panels (LCD) and digital light processing (DLP) ، باز کردند.

2010 : پروژکتور های 3 بعدی (3D)

وقتی تولید کنندگان، میکرو چیپ های DLP را در پروژکتورهای تولیدی شان جای دادند، تولید پروژکتورهای 3Dنیز مقرون به صرفه تر شد. در سال 2011 در مدارس کلرادو، پروژکتورهای سه بعدی برای اثربخشی بیشتر آموزش، پایه گذاری و نصب شدند. پروژکتورهای سه بعدی قادر به ایجاد دو تصویر تقریبا یکسان هستند. سپس بیننده توسط استفاده از عینک های مخصوص دارای شیشه های active و passive تصاویر را دریافت می کنند.

تعریف ویدئو پروژکتور:

پروژکتور دستگاهی است که برای نمایش تصاویر انفورماتیک روی یک پرده و یا دیوار سفید استفاده می‌شود. با رشد سریع تکنولوژی در انتشار اطلاعات و ارتباطات در این ۱۰سال اخیر شرکت، مدارس، دانشگاه و دیگر ارگان برای سادگی در آموزش از این سیستم استفاده می‌کنند. ویدئو پروژکتور یا دیتا پروژکتور دستگاهیست مبتنی بر لامپ و لنز (عدسی) که تصاویر ورودی به خود را از منابع مختلف نظیر: کامپیوتر، ویدئو، انواع پلیرها، دوربینهای فیلمبرداری و غیره دریافت نموده و پس از پردازش آن، بر روی پرده نمایش با بزرگنمایی قابل توجهی منعکس می کند. این بزرگنمایی بستگی به لنز و نیز فاصله دستگاه از پرده نمایش خواهد داشت.این دستگاه که در گذشته فقط پخش کننده تصاویر ویدئویی بوده است، امروزه با نامهای مختلفی نظیر: دیتا پروژکتور، پروجکشن، مالتی مدیا پروژکتور و حتی گاها پروژکتور خوانده می شود که منظور از تمام آنها یکیست. طبعا با پیشرفت چشمگیر علم و تکنولوژی، دیتا پروژکتورها نیز روند رشد و تکامل پر پیچ و خم خود را پیموده اند و در حال حاضر قادرند بسیاری از انتظارات کاربران را برآورده نمایند. عدم نیاز به تاریک نمودن اتاق یا سالن جلسات، اولین مرحله توسعه این دستگاه بود که با افزایش شدت روشنایی ( و کاهش قیمت در گذر زمان) موجب گردید در حیطه وسیعتری مورد استفاده قرار گیرد.با گذشت زمان این ابزار، موثر و موثرتر شده و امکانات بیشتری را شامل گردیده است، توسعه سیگنالهای ورودی قابل پخش، مجهز شدن به درگاه LAN و امکان کنترل از طریق شبکه، امکان اتصال فلش مموری (USB Memory) و کارتهای حافظه، افزایش رزولوشن قابل نمایش از SVGA تا محدوده UXGA و HD، امکان اتصال به پورت HDMI، طراحی و ساخت ویدئو پروژکتورهای جیبی، هوشمند، سه بعدی و وایرلس از جمله مراحلیست که در تاریخچه این دستگاه قابل اشاره است.

نکته طلایی در رابطه با نمونه طرح جابر کلاس ششم پروژکتور:

در پروژه حاضر دفتر کارنما به صورت نمونه در قالب ورد و قابل ویرایش نیز وجود دارد که در این دفتر کارنما بخش هایی جهت نگارش موارد زیر تعبیه شده است :

  1. مقدمه
  2. موضوع پروژه حیان در رابطه با پروژکتور
  3. زمان صرف شده برای انجام پروژه پروژکتور
  4. مشکلات پروژه پروژکتور
  5. راه حل ها پروژه پروژکتور
  6. مطالعه آماري ( آمار ) پروژه پروژکتور
  7. نوع پروژه پروژکتور
  8. تحقیق پروژه پروژکتور
  9. طرح مسئله پروژه پروژکتور
  10. ارائه فرضیه پروژه پروژکتور
  11. ثبت نتایج پروژه پروژکتور
  12. نتیجه گیري پروژه پروژکتور
  13. وسایل مورد نیاز پروژه پروژکتور
  14. نتیجه گیري پروژه پروژکتور
  15. سپاسگزاري پروژه پروژکتور
  16. مدیریت زمان پروژه پروژکتور
  17. جمع آوري اطلاعات پروژه پروژکتور
  18. فرضیه سازي پروژه پروژکتور
  19. تعیین متغیرها پروژه پروژکتور
  20. ثبت و سازماندهی نتایج پروژه پروژکتور

آموزش تکمیلی درباره این نمونه طرح جابر کلاس ششم پروژکتور :

در این طرح جابر مطالب آموزشی کاملی به قرار زیر موجود است :

تابلوی نمایش پروژه طراحی و ساخت در رابطه با پروژکتور

تابلوی نمایش جمع آوری و طبقه بندی در رابطه با پروژکتور

تابلو نمایش آزمایش در رابطه با پروژکتور

تابلو نمایش علمی تحقیق مدل نمایش در رابطه با پروژکتور

انتخاب موضوع پروژه در رابطه با پروژکتور

بروشور راهنماي والدين در رابطه با پروژکتور

جدول زمانبندی پروژه آزمایش در رابطه با پروژکتور

راهنماي پروژه علمي در رابطه با پروژکتور

فرم داوری  جمع آوری در رابطه با پروژکتور

ملاک های توصیفی داوری آزمایش در رابطه با پروژکتور

فرم داوری آزمایش در رابطه با پروژکتور

نقش ها و مسئولیت ها در رابطه با پروژکتور

برای خرید و دانلود این نمونه طرح جابر کلاس ششم پروژکتور اقدام نمایید .

24000 تومان – خرید