پکیج کامل نمونه سوال امتحانی کلیه دروس پایه نهم خرداد ماه 97

بسته کامل نمونه سوالات پایه نهم

نمونه سوال امتحانی پایه نهم

دراین مطلب برای شما دانش آموزان عزیز پکیج کامل  نمونه سوال امتحانی کلیه دروس ارائه شده در پایه نهم  نوبت دوم به همراه پاسخ تشریحی  آماده شده است که در ادامه می توانید دانلود کنید.

برخی از سوالات مطرح شده در پکیج نمونه سوال امتحانی کلیه دروس پایه نهم نوبت دوم امتحان به شرح زیر می باشد که می توانید فایل کامل نمونه سوال امتحانی کلیه دروس پایه نهم  نوبت اول و نوبت دم مربوط به سالهایتحصیلی 94-9595-96  – 96-97 را در یک بسته بسیار کامل با حجم 108 مگابایت در دو فایل زیپ شده دانلود نمایید.

مشخصات این بسته نمونه سوالات پایه نهم

این بسته نمونه سوالات نهم بصورت درس به درس طبقه بندی شده است و هر درس شامل نمونه سوالات نوبت اول و نوبت دوم امتحانی استانهای تهران , فارس , البرز , گیلان , خراسان , زنجان و آذربایجان شرقی میباشد که بصورت سال به سال مرتبط شده اند .. سوالات مربوط به آزمونهای نوبت اول و دوم سالهای 95 – 96  و 97 میباشند.

دانلود بسته کامل درس به درس ( همه دروس)سوالات نهم

لینک دانلود بسته سوالات پایه نهم ( همه دروس نهم ) بعد از مرحله پرداخت نمایش داده میشود . یک نسخه از فاکتور خرید و لینک های دانلود هم به ایمیلتان ارسال خواهد شد . به مدت 3 ماه هر فایل نمونه سوالی به این بسته اضافه شود بصورت اتوماتیک برای کلیه افرادی که خریداری کرده اند ارسال خواهد شد.

24000 تومان – خرید